関西学院大学図書館

What makes winning brands different? : the hidden method behind the world's most successful brands

Andreas Buchholz, Wolfram Wördermann. -- J. Wiley, c2000. <BY00358831>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:3860 0002808939 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:3860
資料ID 0002808939
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 What makes winning brands different? : the hidden method behind the world's most successful brands / Andreas Buchholz, Wolfram Wördermann
出版事項 Chichester : J. Wiley , c2000
形態 xvi, 222 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0471720259
その他の標題 原タイトル:Was Siegermarken anders machen
注記 Includes bibliographical references (p. [199]-214) and index
NCID BA46676646
本文言語 英語
著者標目 *Buchholz, Andreas <>
著者標目 Wördemann, Wolfram <>
件名標目等 Brand name products