関西学院大学図書館

Customer relationship marketing : get to know your customers and win their loyalty

Merlin Stone, Neil Woodcock and Liz Machtynger. -- 2nd ed. -- K. Page in association with Marketing Magazine, 2000. -- (Marketing in action series / series editor, Norman Hart). <BY00357765>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:3825 0002798379 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:3825
資料ID 0002798379
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Customer relationship marketing : get to know your customers and win their loyalty / Merlin Stone, Neil Woodcock and Liz Machtynger
版次 2nd ed
出版事項 London : K. Page in association with Marketing Magazine , 2000
形態 xii, 228 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Marketing in action series / series editor, Norman Hart <BY02014455>//a
巻号情報
ISBN 0749427000
注記 Previous ed.: 1995
注記 Includes index
NCID BA46514575
本文言語 英語
著者標目 *Stone, Merlin, 1948- <AU00094678>
著者標目 Woodcock, Neil <AU00156591>
著者標目 Machtynger, Liz <>
分類標目 DC21:658.812
件名標目等 Marketing
件名標目等 Customer relations