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Markets of one : creating customer-unique value through mass customization

edited with an introduction by James H. Gilmore and B. Joseph Pine II. -- Harvard Business School Pub., c2000. -- (The Harvard business review book series). <BY00360549>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.28:1806 0002842136 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.28:1806
資料ID 0002842136
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Markets of one : creating customer-unique value through mass customization / edited with an introduction by James H. Gilmore and B. Joseph Pine II
出版事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Pub. , c2000
形態 xxv, 210 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The Harvard business review book series <BY02007505>//a
巻号情報
ISBN 1578512387
注記 Includes index
NCID BA46380898
本文言語 英語
著者標目 Gilmore, James H., 1959- <AU00166210>
著者標目 Pine, B. Joseph <AU00131956>
分類標目 マーケティング NDC9:675.3
分類標目 LCC:TS155.65
分類標目 DC21:670.42/7
件名標目等 Flexible manufacturing systems
件名標目等 Product management
件名標目等 Relationship marketing