関西学院大学図書館

How children learn the meanings of words

Paul Bloom. -- pbk.. -- MIT Press, c2000. -- (The MIT Press series in learning, development, and conceptual change). <BY00392712>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~3件(全3件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原B1図書 401:2716 0002713709 0件
0002 三田4F図書 401:2716 0002874246 0件
0003 法学部資料室 401:2716 0003000650 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原B1図書
請求記号 401:2716
資料ID 0002713709
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号
配架場所 三田4F図書
請求記号 401:2716
資料ID 0002874246
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0003
巻号
配架場所 法学部資料室
請求記号 401:2716
資料ID 0003000650
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 How children learn the meanings of words / Paul Bloom
出版事項 Cambridge, Mass. : MIT Press , c2000
形態 xii, 300 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The MIT Press series in learning, development, and conceptual change <BY02000347>//a
巻号情報
ISBN 0262024691
巻号情報
巻次等 pbk.
ISBN 0262523299
注記 "A Bradford Book."
注記 Includes bibliographical references (p. [267]-290) and indexes
NCID BA46129574
本文言語 英語
著者標目 *Bloom, Paul, 1963- <AU00142901>
分類標目 LCC:P118
分類標目 DC21:401/.93
件名標目等 Language acquisition
件名標目等 Semantics