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Branding in Asia : the creation, development and management of Asian brands for the global market

Paul Temporal. -- John Wiley & Sons (Asia), c2000. <BY00347157>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:3732 0002742930 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:3732
資料ID 0002742930
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Branding in Asia : the creation, development and management of Asian brands for the global market / Paul Temporal
出版事項 Singapore : John Wiley & Sons (Asia) , c2000
形態 ix, 261 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0471835765
注記 Includes index
NCID BA45841168
本文言語 英語
著者標目 *Temporal, Paul <AU00168420>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 マーケティング NDC9:675.3
分類標目 DC21:658.827095
件名標目等 Brand name products -- Case studies
件名標目等 Marketing -- Case studies
件名標目等 Competition, International -- Case studies
件名標目等 Brand name products -- Asia
件名標目等 Brand name products -- Asia -- Case studies