関西学院大学図書館

Consumer behavior in Asia : issues and marketing practice

T.S. Chan, editor. -- International Business Press, c1999. <BY03005498>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 339.4:515 0003127537 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 339.4:515
資料ID 0003127537
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer behavior in Asia : issues and marketing practice / T.S. Chan, editor
出版事項 New York ; London : International Business Press , c1999
形態 122 p. : ill., map ; 23 cm
巻号情報
ISBN 078900691X
注記 "Consumer behavior in Asia: Issues and marketing practice has been co-published simultaneously as Journal of international consumer marketing, volume 11, number 1, 1999."--T.p.
注記 "an Imprint of The Haworth Press, Inc."
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA45638969
本文言語 英語
著者標目 Chan, Tsang-sing, 1950- <>
分類標目 LCC:HF5415.33.A78
分類標目 DC21:658.8/342/095
件名標目等 Consumer behavior -- Asia