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Imagining consumers : design and innovation from Wedgwood to Corning

Regina Lee Blaszczyk. -- Johns Hopkins University Press, c2000. -- (Studies in industry and society). <BY00336860>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 338.4:1275 0002631646 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 338.4:1275
資料ID 0002631646
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Imagining consumers : design and innovation from Wedgwood to Corning / Regina Lee Blaszczyk
出版事項 Baltimore, Md. : Johns Hopkins University Press , c2000
形態 xiii, 380 p. : ill. ; 24 cm.
シリーズ名等 Studies in industry and society <BY02001105>//a
巻号情報
ISBN 0801861934
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA45625956
本文言語 英語
著者標目 *Blaszczyk, Regina Lee <>
分類標目 LCC:HD9620.5.T333
分類標目 DC21:338.4/766668
件名標目等 Ceramic tableware industry -- United States -- History
件名標目等 Ceramic tableware industry -- Great Britain -- History
件名標目等 Glassware industry -- United States -- History
件名標目等 Glassware industry -- Great Britain -- History
件名標目等 Consumers' preferences -- United States -- History
件名標目等 Consumers' preferences -- Great Britain -- History