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Leveraging Japan : marketing to the new Asia

George Fields, Hotaka Katahira, Jerry Wind, with Robert E. Gunther. -- Jossey-Bass, c2000. -- (The Jossey-Bass business & management series). <BY00337049>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:3593 0002631042 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:3593
資料ID 0002631042
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Leveraging Japan : marketing to the new Asia / George Fields, Hotaka Katahira, Jerry Wind, with Robert E. Gunther
出版事項 San Francisco : Jossey-Bass , c2000
形態 xxi, 328 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The Jossey-Bass business & management series <BY02014951>//a
巻号情報
ISBN 078794663X
内容著作注記 The fourth rush
内容著作注記 From shoji screen to sheet glass : forces shaping the Japanese market
内容著作注記 The Japanese gateway to Asia
内容著作注記 Strategies for entering Japan and Asia
内容著作注記 From "tap water" marketing to tapping markets
内容著作注記 From power to finesse : segmentation, positioning, and branding
内容著作注記 Starting with the customer : developing products and services
内容著作注記 The discovery of value : pricing and promotion
内容著作注記 Good-bye to greetings : new rules of communications, advertising, and public relations
内容著作注記 The rise of cybermarketing
内容著作注記 Breaking the labyrinth : new rules of distribution
内容著作注記 Beyond bowing : new rules of customer satisfaction and value creation
内容著作注記 New rules of marketing research
注記 Includes bibliographical references (p. 295-311) and index
NCID BA45575541
本文言語 英語
著者標目 *Fields, George, 1928- <AU00042079>
著者標目 片平, 秀貴(1948-)||カタヒラ, ホタカ <AU00034599>
著者標目 Wind, Jerry <AU00136923>
著者標目 Gunther, Robert E., 1960- <AU00144998>
分類標目 LCC:HF5415.12.J3
分類標目 DC21:658.8/0095
件名標目等 Marketing -- Japan
件名標目等 Marketing -- Asia
件名標目等 Consumers -- Japan -- Attitudes
件名標目等 Consumers -- Asia -- Attitudes