関西学院大学図書館

Basic marketing : a global-managerial approach

William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy. -- international ed.. -- 13th ed. -- Irwin/McGraw-Hill, c1999. -- (Irwin/McGraw-Hill series in marketing). <BY00334950>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:1323:1999 0002611333 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:1323:1999
資料ID 0002611333
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Basic marketing : a global-managerial approach / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy
版次 13th ed
出版事項 Boston : Irwin/McGraw-Hill , c1999
形態 xxiv, 791, 19, 12 p. : ill. ; 29 cm. + 1 computer laser optical disc (4 3/4 in.)
シリーズ名等 Irwin/McGraw-Hill series in marketing <BY00358406>//a
巻号情報
巻次等 international ed.
ISBN 0071158332
注記 Includes bibliographical references (p. 743-786) and indexes
注記 System requirements for accompanying computer disc: IBM-compatible, pentium 133mhz or faster, sound card, 32mb of hard drive, and 4 speed CD-Rom, with Windows 95 or later
NCID BA44127206
本文言語 英語
著者標目 *Perreault, William D. <AU00046510>
著者標目 McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome) <AU00046509>
分類標目 LCC:HF5415.13
分類標目 DC21:658.8
件名標目等 Marketing -- Management