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Modern radio advertising

Charles Hull Wolfe ; foreword by Frank la Clave. -- 2nd ed. -- Funk & Wagnalls in association with Printers' Ink, 1953. -- (Printers' Ink business bookshelf publications). <BY00196814>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.3:19 0090920802 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.3:19
資料ID 0090920802
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Modern radio advertising / Charles Hull Wolfe ; foreword by Frank la Clave
版次 2nd ed
出版事項 New York : Funk & Wagnalls in association with Printers' Ink , 1953
形態 xxviii, 738 p. : ill. ; 21 cm
シリーズ名等 Printers' Ink business bookshelf publications <BY03118684>//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA43880384
本文言語 英語
著者標目 Wolfe, Charles Hull <>
分類標目 DC18:659.140973