関西学院大学図書館

How to reach & teach all students in the inclusive classroom : ready-to-use strategies, lessons, and activities for teaching students with diverse learning needs

Sandra F. Rief, Julie A. Heimburge. -- pbk.. -- Center for Applied Research in Education, c1996. <BY00330942>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 370.7:94 0002553576 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 370.7:94
資料ID 0002553576
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 How to reach & teach all students in the inclusive classroom : ready-to-use strategies, lessons, and activities for teaching students with diverse learning needs / Sandra F. Rief, Julie A. Heimburge
出版事項 West Nyack, N.Y. : Center for Applied Research in Education , c1996
形態 xx, 460 p. : ill. ; 28 cm.
巻号情報
ISBN 0876283857
巻号情報
巻次等 pbk.
ISBN 0876283997
注記 Includes bibliographical references
NCID BA43703254
本文言語 英語
著者標目 *Rief, Sandra F. <>
著者標目 Heimburge, Julie A. <>
分類標目 LCC:LC3981
分類標目 DC20:371.9/046
件名標目等 Mainstreaming in education -- United States
件名標目等 Elementary school teaching -- United States
件名標目等 Cognitive styles in children -- United States
件名標目等 Lesson planning -- United States
件名標目等 Motivation in education -- United States
件名標目等 Learning disabled children -- Education -- United States