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Relationship learning with key customers

Fred Selnes, James Sallis. -- Marketing Science Institute, c1999. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 99-103). <BY00359511>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1999-103 0002819993 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1999-103
資料ID 0002819993
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Relationship learning with key customers / Fred Selnes, James Sallis
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1999
形態 28 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 99-103//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 25-28
NCID BA43689379
本文言語 英語
著者標目 Selnes, Fred <>
著者標目 Sallis, James <>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>