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Managing consumer motivation and learning : harnessing the power of curiosity for effective advertising strategies

Satya Menon, Dilip Soman. -- Marketing Science Institute, c1999. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 99-100). <BY00359509>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1999-100 0002819969 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1999-100
資料ID 0002819969
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Managing consumer motivation and learning : harnessing the power of curiosity for effective advertising strategies / Satya Menon, Dilip Soman
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1999
形態 39 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 99-100//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 37-39
NCID BA43688605
本文言語 英語
著者標目 Menon, Satya <>
著者標目 Soman, Dilip <>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>