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The effects of national culture on organizational responses to the marketing concept

Cheryl Nakata. -- Marketing Science Institute, c1999. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 99-107). <BY00359506>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1999-107 0002820074 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1999-107
資料ID 0002820074
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The effects of national culture on organizational responses to the marketing concept / Cheryl Nakata
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1999
形態 60 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 99-107//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 51-60
NCID BA43414177
本文言語 英語
著者標目 Nakata, Cheryl <>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>