関西学院大学図書館

A crossfunctional approach to evaluating multiple line extensions for assembled products

Kamalini Ramdas, Mohanbir S. Sawhney. -- Marketing Science Institute, c1999. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 99-105). <BY00359505>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1999-105 0002820033 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1999-105
資料ID 0002820033
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 A crossfunctional approach to evaluating multiple line extensions for assembled products / Kamalini Ramdas, Mohanbir S. Sawhney
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1999
形態 39 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 99-105//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 "Building bridges through partnerships, APICS Educational & Research Foundation, Inc." -- T.p.
注記 Bibliography: p. 35-39
NCID BA43413516
本文言語 英語
著者標目 Ramdas, Kamalini <>
著者標目 Sawhney, Mohanbir S. <>
著者標目 APICS Educational & Research Foundation <>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>