関西学院大学図書館

Seeing spots : a functional analysis of presidential television advertisements, 1952-1996

William L. Benoit. -- Praeger, 1999. -- (Praeger series in political communication). <BY00329078>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 324.7:155 0002533834 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 324.7:155
資料ID 0002533834
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Seeing spots : a functional analysis of presidential television advertisements, 1952-1996 / William L. Benoit
出版事項 Westport, Conn. : Praeger , 1999
形態 xii, 238 p. : ill. ; 25 cm.
シリーズ名等 Praeger series in political communication <BY02009275>//a
巻号情報
ISBN 0275966453
注記 Includes bibliographical references
NCID BA43195266
本文言語 英語
著者標目 *Benoit, William L. <>
分類標目 LCC:JK524
分類標目 DC21:324.7/3/097309045
件名標目等 Presidents -- United States -- Election
件名標目等 Advertising, Political -- United States
件名標目等 Television in politics -- United States