関西学院大学図書館

Experiential marketing : how to get customers to sense, feel, think, act, and relate to your company and brands

Bernd H. Schmitt. -- Free Press, c1999. <BY00334870>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:3573 0002611440 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:3573
資料ID 0002611440
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Experiential marketing : how to get customers to sense, feel, think, act, and relate to your company and brands / Bernd H. Schmitt
出版事項 New York : Free Press , c1999
形態 xix, 280 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0684854236
注記 Includes bibliographical references (p. 255-265) and index
NCID BA42713161
本文言語 英語
著者標目 *Schmitt, Bernd H. <AU00166891>
分類標目 LCC:HF5415.13
分類標目 DC21:658.8/27
件名標目等 Brand name products -- Marketing
件名標目等 Corporate image