関西学院大学図書館

Classroom research : implementing the scholarship of teaching

K. Patricia Cross, Mimi Harris Steadman. -- 1st ed. -- Jossey-Bass, c1996. -- (The Jossey-Bass higher and adult education series). <BY03244891>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 378.1:497 0003982824 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 378.1:497
資料ID 0003982824
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Classroom research : implementing the scholarship of teaching / K. Patricia Cross, Mimi Harris Steadman
版次 1st ed
出版事項 San Francisco : Jossey-Bass , c1996
形態 xxii, 264 p. ; 29 cm
シリーズ名等 The Jossey-Bass higher and adult education series <BY00355924>//a
巻号情報
ISBN 0787902888
内容著作注記 Introduction to classroom research
内容著作注記 The Leslies : learning issues : prerequisite knowledge, metacognition and learning strategies, self-confidence and motivation
内容著作注記 The captive audience : learning issues : learning goals, deep and surface learning, student ratings of instruction
内容著作注記 But is it working? : learning issues : peer learning, intellectual development and critical thinking
内容著作注記 The challenge : designing your own classroom research
注記 Includes bibliographical references (p. 235-252) and index
NCID BA42500830
本文言語 英語
著者標目 *Cross, K. Patricia (Kathryn Patricia), 1926- <AU00286285>
著者標目 Steadman, Mimi Harris, 1965- <>
分類標目 LCC:LB2331
分類標目 DC20:378.1/25/072073
件名標目等 College teaching -- United States
件名標目等 Case method
件名標目等 College teaching -- Research -- United States