関西学院大学図書館

Stuck in the past : why managers persist with new product failures

Eyal Biyalagorsky, William Boulding, Richard Staelin. -- Marketing Science Institute, 1998. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 98-130). <BY00359498>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1998-130 0002819803 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1998-130
資料ID 0002819803
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Stuck in the past : why managers persist with new product failures / Eyal Biyalagorsky, William Boulding, Richard Staelin
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1998
形態 47 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 98-130//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 45-47
NCID BA4213020X
本文言語 英語
著者標目 *Biyalagorsky, Eyal <>
著者標目 Boulding, William <AU00092441>
著者標目 Staelin, Richard, 1939- <AU00149759>