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Marketing spending for new product introduction : entrant strategy and incumbent response

Venkatesh Shankar. -- Marketing Science Institute, 1998. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 98-129). <BY00359497>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1998-129 0002819795 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1998-129
資料ID 0002819795
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing spending for new product introduction : entrant strategy and incumbent response / Venkatesh Shankar
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1998
形態 44 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 98-129//a
注記 "Technical working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 41-44
NCID BA42129867
本文言語 英語
著者標目 *Shankar, Venkatesh <>