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Brand constructs : the complementarity of consumer associative networks and multidimensional scaling

Geraldine R. Henderson, Dawn Iacobucci, Bobby J. Calder. -- Marketing Science Institute, 1998. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 98-128). <BY00359496>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1998-128 0002819787 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1998-128
資料ID 0002819787
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Brand constructs : the complementarity of consumer associative networks and multidimensional scaling / Geraldine R. Henderson, Dawn Iacobucci, Bobby J. Calder
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1998
形態 55 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 98-128//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 51-55
NCID BA42129390
本文言語 英語
著者標目 *Henderson, Geraldine R. <>
著者標目 Iacobucci, Dawn <AU00163109>
著者標目 Calder, Bobby J. <>