関西学院大学図書館

Learning to read and write : a cross-linguistic perspective

edited by Margaret Harris and Giyoo Hatano. -- : hard. -- Cambridge University Press, 1999. -- (Cambridge studies in cognitive perceptual development). <BY00351391>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原3F図書 401:2745 0002745636 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原3F図書
請求記号 401:2745
資料ID 0002745636
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Learning to read and write : a cross-linguistic perspective / edited by Margaret Harris and Giyoo Hatano
出版事項 Cambridge : Cambridge University Press , 1999
形態 ix, 252 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Cambridge studies in cognitive perceptual development <BY02016409>//a
巻号情報
巻次等 : hard
ISBN 0521621844
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA41323274
本文言語 英語
著者標目 Harris, Margaret, 1951- <AU00058327>
著者標目 波多野, 誼余夫(1935-2006)||ハタノ, ギヨオ <AU00002140>
分類標目 LCC:P118
分類標目 DC21:401/.93
件名標目等 Language acquisition
件名標目等 Literacy
件名標目等 Language awareness in children