関西学院大学図書館

Implementing the marketing concept one employee at a time : pinpointing beliefs about customer focus as a lever for organizational renewal

Chris T. Allen, Edward F. Mcquarrie, Terri Feldman Barr. -- Marketing Science Institute, 1998. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 98-125). <BY00359492>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1998-125 0002819894 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1998-125
資料ID 0002819894
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Implementing the marketing concept one employee at a time : pinpointing beliefs about customer focus as a lever for organizational renewal / Chris T. Allen, Edward F. Mcquarrie, Terri Feldman Barr
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1998
形態 29 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 98-125//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 25-29
NCID BA40936212
本文言語 英語
著者標目 Allen, Chris T. <>
著者標目 McQuarrie, Edward F. <>
著者標目 Barr, Terri Feldman <>