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Paradoxes of technology : consumer cognizance, emotions, and coping strategies

David Glen Mick, Susan Fournier. -- Marketing Science Institute, c1998. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 98-112). <BY00359591>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1998-112 0002819845 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1998-112
資料ID 0002819845
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Paradoxes of technology : consumer cognizance, emotions, and coping strategies / David Glen Mick, Susan Fournier
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1998
形態 45 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 98-112//a
NCID BA40441741
本文言語 英語
著者標目 *Mick, David Glen <AU00141425>
著者標目 Fournier, Susan <>