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Field experiments with uni- and multi-inventory adaptive survey designs for likert-type data

Jagdip Singh. -- Marketing Science Institute, c1998. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 98-115). <BY00359588>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1998-115 0002820363 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1998-115
資料ID 0002820363
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Field experiments with uni- and multi-inventory adaptive survey designs for likert-type data / Jagdip Singh
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1998
形態 53 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 98-115//a
NCID BA40440986
本文言語 英語
著者標目 *Singh, Jagdip <AU00136955>