検索トップへ
目録検索 ▼
新着案内
貸出ランキング
図書分類表
利用者サービス ▼
利用状況の確認
ブックマーク
お気に入り検索
新着アラート
≡
書誌詳細
関西学院大学図書館
検索結果一覧へ戻る
Learning circles : creating conditions for professional development
Michelle Collay ... [et al.]. -- : cloth : acid-free paper, : pbk. : acid-free paper. -- Corwin Press, c1998. <BY03189014>
便利機能:
エクスポート先選択
エクスポート先を選択してください。
このウインドウを閉じる
目次・あらすじを見る
詳細情報を見る
このページのURL:
Learning circles : creating conditions for professional development
Michelle Collay ... [et al.]. -- : cloth : acid-free paper, : pbk. : acid-free paper. -- Corwin Press, c1998. <BY03189014>
便利機能:
エクスポート先選択
エクスポート先を選択してください。
このウインドウを閉じる
目次・あらすじを見る
詳細情報を見る
このページのURL:
他の巻号選択
巻号を選択すると、画面が選択した巻号の情報に切り替わります。
: cloth : acid-free paper
: pbk. : acid-free paper
このウインドウを閉じる
所蔵一覧
1件~1件(全1件)
ナンバーをクリックすると所蔵詳細をみることができます。
10件
20件
50件
100件
No.
巻号
配架場所
請求記号
資料ID
状態
返却予定日
予約
0001
: pbk. : acid-free paper
上ケ原2F図書
371.3:1420
0003789286
0件
No.
0001
巻号
: pbk. : acid-free paper
配架場所
上ケ原2F図書
請求記号
371.3:1420
資料ID
0003789286
状態
返却予定日
予約
0件
このページのTOPへ
目次・あらすじ
このページのTOPへ
書誌詳細
標題および責任表示
Learning circles : creating conditions for professional development / Michelle Collay ... [et al.]
出版事項
Thousand Oaks, Calif. : Corwin Press , c1998
形態
xxiv, 141 p. ; 23 cm
巻号情報
巻次等
: cloth : acid-free paper
ISBN
080396675X
巻号情報
巻次等
: pbk. : acid-free paper
ISBN
0803966768
内容著作注記
Creating conditions. What are learning circles? Background of our thinking. The six essential conditions
内容著作注記
Building community. What is community? Initiating community. Maintaining community. Sustaining community. Transforming community. Building community together
内容著作注記
Constructing knowledge. Knowing naturally. Relating whole and parts. Designing learning. Folding paper. Playing baby. Reinventing kindergarten. Ways of knowing3..
内容著作注記
Supporting learners. Learning about group processes. Learning in small groups. Supporting preservice teachers. Supporting professional development. Supporting teacher research
内容著作注記
Documenting reflection. Complex systems. A letter to myself. Reflection on stepping-stones. Metaphor as reflection. Journaling. Reflecting with colleagues. Structured reflection. Reflection for program evaluation. Reflection within learning circles
内容著作注記
Assessing expectations. Beliefs about assessment. Appropriate assessment. Approaches to assessment. Self-assessment. Peer assessment. Portfolio assessment. Changing the culture of assessment
内容著作注記
Changing cultures. Interdependent networks and cultures. Understanding culture. Making sense of culture in learning circles. Learning about cultures through artifacts. Learning about cultures through dance. Learning about cultures through acting. Mentori
内容著作注記
Re-creating conditions. Reconstructing learning circles. Practical considerations. Variations on a theme. Re-creating conditions in classrooms. Re-creating conditions in schools or districts. Where from here? Conclusion
注記
Includes bibliographical references (p. 133-136) and index
NCID
BA39807879
本文言語
英語
著者標目
Collay, Michelle <>
著者標目
Dunlap, Diane M. <AU00266347>
著者標目
Enloe, Walter <>
著者標目
Gagnon, George W. <>
分類標目
LCC:LB1032
分類標目
DC21:370/.71/1
件名標目等
Group work in education -- United States
件名標目等
Cooperativeness -- United States
件名標目等
Teachers -- In-service training -- United States
件名標目等
Teaching -- United States
このページのTOPへ
検索結果一覧へ戻る
このページのTOPへ
関連情報<<
関連情報
関連資料
著者からさがす
Dunlap, Diane M.
LCC:LB1032
DC21:370/.71/1
件名からさがす
Group work in education -- United States
Cooperativeness -- United States
Teachers -- In-service training -- United States
Teaching -- United States
他の検索サイトで探す
Amazon
Google Books
WEB STORE
Knowledge Worker
他大学資料確認
他大学(NII):同一条件検索
他大学(NII):同一書誌検索
他機関から取り寄せる※有料
文献複写申込み(コピー取り寄せ)
図書貸借申込み(現物取り寄せ)