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Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research

William O. Bearden, Richard G. Netemeyer. -- 2nd ed. -- Sage Publications, c1999. <BY00088557>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2392(2) 0002445328 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2392(2)
資料ID 0002445328
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research / William O. Bearden, Richard G. Netemeyer
版次 2nd ed
出版事項 Thousand Oaks, Calif. ; London : Sage Publications , c1999
形態 xiv, 537 p. : ill. ; 29 cm
巻号情報
ISBN 076191000X
注記 "Published in cooperation with the Association for Consumer Research"--T.p
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA39496804
本文言語 英語
著者標目 *Bearden, William O., 1945- <AU00137906>
著者標目 Netemeyer, Richard G., 1956- <AU00137907>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC21:658.8/3
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Consumer behavior -- Research