関西学院大学図書館

The economics of marketing

edited by Martin Carter, Mark Casson, and Vivek Suneja. -- E. Elgar, c1998. -- (An Elgar reference collection)(The international library of critical writings in economics / series editor, Mark Blaug ; 95). <BY00088544>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 330.8:128:95 0002447951 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 330.8:128:95
資料ID 0002447951
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The economics of marketing / edited by Martin Carter, Mark Casson, and Vivek Suneja
出版事項 Cheltenham ; Northampton, Mass. : E. Elgar , c1998
形態 xxiv, 735 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 An Elgar reference collection <BY00333181>//a
シリーズ名等 The international library of critical writings in economics / series editor, Mark Blaug <BY02009210> 95//a
巻号情報
ISBN 1858987954
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA39487268
本文言語 英語
著者標目 Carter, Martin, 1951- <>
著者標目 Casson, Mark, 1945- <AU00009999>
著者標目 Suneja, Vivek, 1963- <>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC21:380.1
件名標目等 Marketing