関西学院大学図書館

Perspectives on learning disabilities : biological, cognitive, contextual

edited by Robert J. Sternberg, Louise Spear-Swerling ; with a foreword by Keith E. Stanovich. -- : hard, : pbk.. -- Westview Press, c1999. <BY03307771>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hard 三田4F図書 371.9:1597 0004228557 0件
No. 0001
巻号 : hard
配架場所 三田4F図書
請求記号 371.9:1597
資料ID 0004228557
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Perspectives on learning disabilities : biological, cognitive, contextual / edited by Robert J. Sternberg, Louise Spear-Swerling ; with a foreword by Keith E. Stanovich
出版事項 Boulder, Colo. : Westview Press , c1999
形態 xvi, 296 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hard
ISBN 0813331757
巻号情報
巻次等 : pbk.
ISBN 0813331765
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA38950720
本文言語 英語
著者標目 Sternberg, Robert J., 1949- <AU00022305>
著者標目 Spear-Swerling, Louise <AU00306952>
著者標目 Stanovich, Keith E., 1950- <AU00096515>
分類標目 LCC:LC4704
分類標目 DC21:371.92/6
件名標目等 Learning disabilities
件名標目等 Learning disabled children -- Education
件名標目等 Learning disabilities -- Physiological aspects
件名標目等 Constructivism (Education)
件名標目等 Context effects (Psychology) in children