関西学院大学図書館

The psychology of advertising in theory and practice : a simple exposition of the principles of psychology in their relation to successful advertising

Walter Dill Scott. -- Small, c1921. <BY00154331>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 150:S43.2 0090808270 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 150:S43.2
資料ID 0090808270
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The psychology of advertising in theory and practice : a simple exposition of the principles of psychology in their relation to successful advertising / Walter Dill Scott
出版事項 Boston : Small , c1921
形態 ix, 437 p. ; 23 cm
その他の標題 背表紙タイトル:The psychology of advertising
注記 Bibliography: p. 409-437
NCID BA37945747
本文言語 英語
著者標目 *Scott, Walter Dill, 1869-1955 <AU00060502>