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The impact of marketing policy on promotional price elasticities and baseline sales

Michael J. Zenor, Bart J. Bronnenberg, Leigh McAlister. -- Marketing Science Institute, c1998. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 98-101). <BY00359390>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1998-101 0002820330 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1998-101
資料ID 0002820330
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The impact of marketing policy on promotional price elasticities and baseline sales / Michael J. Zenor, Bart J. Bronnenberg, Leigh McAlister
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1998
形態 22 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 98-101//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 21-23
NCID BA37676248
本文言語 英語
著者標目 Zenor, Michael J. <>
著者標目 Bronnenberg, Bart J. <>
著者標目 McAlister, Leigh <AU00092368>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>