関西学院大学図書館

Comparative analysis for international marketing

prepared under the direction of Bertil Liander ; with contributions by Vern Terpstra, Michael Y. Yoshino [and] A.A. Sherbini. -- Allyn and Bacon, c1967. -- (Marketing Science Institute. Series of books). <BY00203922>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:474 0093336592 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:474
資料ID 0093336592
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Comparative analysis for international marketing / prepared under the direction of Bertil Liander ; with contributions by Vern Terpstra, Michael Y. Yoshino [and] A.A. Sherbini
出版事項 Boston : Allyn and Bacon , c1967
形態 xviii, 198 p. ; 24 cm
シリーズ名等 Marketing Science Institute. Series of books <BY03042739>//a
注記 Bibliography: p. 176-182
NCID BA36948138
本文言語 英語
著者標目 *Terpstra, Vern <AU00213291>
著者標目 Yoshino, M. Y. (Michael Y.), 1932- <AU00009842>
著者標目 Sherbini, A. A. <>
著者標目 Liander, Bertil <AU00213292>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>
分類標目 LCC:HF1009.5
分類標目 DC:658.83
件名標目等 Export marketing
件名標目等 International business enterprises