関西学院大学図書館

Working for equity in heterogeneous classrooms : sociological theory in practice

Elizabeth G. Cohen, Rachel A. Lotan, editors. -- : paper, : cloth. -- Teachers College Press, c1997. -- (Sociology of education series). <BY03099132>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : cloth 上ケ原2F図書 371.3:1252 0003467123 0件
No. 0001
巻号 : cloth
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 371.3:1252
資料ID 0003467123
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Working for equity in heterogeneous classrooms : sociological theory in practice / Elizabeth G. Cohen, Rachel A. Lotan, editors
出版事項 New York : Teachers College Press , c1997
形態 xi, 317 p. : ill. ; 23 cm
シリーズ名等 Sociology of education series <BY03100902>//a
巻号情報
巻次等 : paper
ISBN 0807736430
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0807736449
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA36785656
本文言語 英語
著者標目 Cohen, Elizabeth G., 1931- <AU00222742>
著者標目 Lotan, Rachel A. <AU00236962>
分類標目 LCC:LB3061.3
分類標目 DC21:371.39/5
件名標目等 Mixed ability grouping in education
件名標目等 Group work in education
件名標目等 Educational equalization
件名標目等 Educational sociology