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Testing new direct marketing offerings : the interplay of management judgment and statistical models

Vicki G. Morwitz, David C. Schmittlein. -- Marketing Science Institute, c1997. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 97-111). <BY00359385>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1997-111 0002820066 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1997-111
資料ID 0002820066
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Testing new direct marketing offerings : the interplay of management judgment and statistical models / Vicki G. Morwitz, David C. Schmittlein
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1997
形態 31 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 97-111//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 29-31
NCID BA35743515
本文言語 英語
著者標目 Morwitz, Vicki G. <>
著者標目 Schmittlein, David C. <>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>