関西学院大学図書館

Antecedents and consequences of marketing managers' conflict-handling behaviors : a five-country comparative study and strategic implications

X. Michael Song, Jinhong Xie, Barbara Dyer. -- Marketing Science Institute, c1997. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 97-116). <BY00359382>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1997-116 0002820116 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1997-116
資料ID 0002820116
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Antecedents and consequences of marketing managers' conflict-handling behaviors : a five-country comparative study and strategic implications / X. Michael Song, Jinhong Xie, Barbara Dyer
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1997
形態 41 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 97-116//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 37-41
NCID BA35742851
本文言語 英語
著者標目 Song, X. Michael <>
著者標目 Xie, Jinhong <>
著者標目 Dyer, Barbara <AU00156298>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>