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Managing retailer cooperation with manufacturer-sponsored promotions : an empirical examination

Jan B. Heide, John P. Murry, Jr.. -- Marketing Science Institute, c1997. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 97-109). <BY00359379>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1997-109 0002820025 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1997-109
資料ID 0002820025
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Managing retailer cooperation with manufacturer-sponsored promotions : an empirical examination / Jan B. Heide, John P. Murry, Jr.
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1997
形態 31 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 97-109//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 27-31
NCID BA35742192
本文言語 英語
著者標目 Heide, Jan B. <>
著者標目 Murry, John P. Jr. <>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>