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Managing the corporate brand : the effects of corporate marketing activity on consumer evaluations of brand extensions

Kevin Lane Keller, David A. Aaker. -- Marketing Science Institute, c1997. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 97-106). <BY00359376>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1997-106 0002819951 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1997-106
資料ID 0002819951
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Managing the corporate brand : the effects of corporate marketing activity on consumer evaluations of brand extensions / Kevin Lane Keller, David A. Aaker
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1997
形態 33 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 97-106//a
注記 Bibliography: p. 31-33
注記 "Working paper" -- T.p.
NCID BA35741280
本文言語 英語
著者標目 Keller, Kevin Lane <>
著者標目 Aaker, David A. <>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>