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The influence of market orientation on channel relationships : a dyadic examination

Judy A. Siguaw, Penny M. Simpson, Thomas L. Baker. -- Marketing Science Institute, c1997. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 97-103). <BY00359374>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1997-103 0002819944 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1997-103
資料ID 0002819944
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The influence of market orientation on channel relationships : a dyadic examination / Judy A. Siguaw, Penny M. Simpson, Thomas L. Baker
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1997
形態 41 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 97-103//a
注記 "Working Paper" -- T.p.
注記 References: p. 35-41
NCID BA35740845
本文言語 英語
著者標目 Siguaw, Judy A. <>
著者標目 Simpson, Penny M. <>
著者標目 Baker, Thomas L. <>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>