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The ownership effect in consumer responses to brand line stretches

Amna Kirmani, Sanjay Sood, Sheri Bridges. -- Marketing Science Institute, c1997. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 97-128). <BY00359372>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1997-128 0002820306 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1997-128
資料ID 0002820306
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The ownership effect in consumer responses to brand line stretches / Amna Kirmani, Sanjay Sood, Sheri Bridges
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1997
形態 30 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 97-128//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 29-30
NCID BA35738810
本文言語 英語
著者標目 Kirmani, Amna <>
著者標目 Sood, Sanjay <>
著者標目 Bridges, Sheri <>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>