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Why do consumers pay more for national brands than for store brands?

Raj Sethuraman, Catherine Cole. -- Marketing Science Institute, c1997. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 97-126). <BY00359370>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1997-126 0002820231 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1997-126
資料ID 0002820231
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Why do consumers pay more for national brands than for store brands? / Raj Sethuraman, Catherine Cole
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1997
形態 47 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 97-126//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 45-47
NCID BA35738388
本文言語 英語
著者標目 Sethuraman, Raj <>
著者標目 Cole, Catherine <>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>