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The effects of brand name suggestiveness on advertising recall

Kevin Lane Keller, Susan E. Heckler, Michael J. Houston. -- Marketing Science Institute, 1997. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 97-123). <BY00359368>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2132:1997-123 0002820199 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2132:1997-123
資料ID 0002820199
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The effects of brand name suggestiveness on advertising recall / Kevin Lane Keller, Susan E. Heckler, Michael J. Houston
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1997
形態 26 p. : ill. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 97-123//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 25-26
NCID BA3573740X
本文言語 英語
著者標目 Keller, Kevin Lane, 1956- <AU00121879>
著者標目 Heckler, Susan E. <>
著者標目 Houston, Michael J. <>