関西学院大学図書館

Discrete choice experiments in marketing : use of priors in efficient choice designs and their application to individual preference measurement

Klaus Zwerina. -- : pbk. -- Physica-Verlag, c1997. -- (Contributions to management science). <BY00334936>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:3575 0002611473 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:3575
資料ID 0002611473
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Discrete choice experiments in marketing : use of priors in efficient choice designs and their application to individual preference measurement / Klaus Zwerina
出版事項 Heidelberg : Physica-Verlag , c1997
形態 xi, 173 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Contributions to management science <BY02010026>//a
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 3790810452
NCID BA3547731X
本文言語 英語
著者標目 *Zwerina, Klaus, 1967- <AU00162882>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC21:658.8/343
件名標目等 Consumers' preferences
件名標目等 Choice (Economic theory)