KWANSEI GAKUIN University Library

カスタマー・ロイヤルティの経営 : 企業利益を高めるCS戦略

ジェームス・L・ヘスケット, W・ア-ル・サッサ-・ジュニア, レオナ-ド・A・シュレンジャ-著 ; 島田陽介訳. -- 日本経済新聞社, 1998.2. <BW00522651>
URL to this page:

HoldingsList 1-2 of about 2

No. Volumes Location Call No Material ID Status Due Date Reservation
0001 U BM Books 380.1:3203 0070935416 0items
0002 Sch. Business Admin. 380.1:3203 0002662658 0items
No. 0001
Volumes
Location U BM Books
Call No 380.1:3203
Material ID 0070935416
Status
Due Date
Reservation 0items
No. 0002
Volumes
Location Sch. Business Admin.
Call No 380.1:3203
Material ID 0002662658
Status
Due Date
Reservation 0items

Bibliography Details

title and statement of responsibility area カスタマー・ロイヤルティの経営 : 企業利益を高めるCS戦略 / ジェームス・L・ヘスケット, W・ア-ル・サッサ-・ジュニア, レオナ-ド・A・シュレンジャ-著 ; 島田陽介訳
カスタマー ロイヤルティ ノ ケイエイ : キギョウ リエキ オ タカメル CSセンリャク
publication,distribution,etc.,area 東京 : 日本経済新聞社 , 1998.2
physical description area 16, 342p ; 20cm
Volume Information
ISBN 453214647X
variant titles 原タイトル:The service profit chain
variant titles 異なりアクセスタイトル:カスタマーロイヤルティの経営 : 企業利益を高めるCS戦略
カスタマー ロイヤルティ ノ ケイエイ : キギョウ リエキ オ タカメル CSセンリャク
NCID BA3487577X
text language code Japanese
author link *Heskett, James L. <AU00006964>
author link Sasser, W. Earl <AU00109365>
author link Schlesinger, Leonard A. <AU00059266>
author link 島田, 陽介(1936-)||シマダ, ヨウスケ <AU00022465>
classification Marketing NDC8:675
classification Marketing NDC9:675
subject headings マーケッティング||マーケッティング