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The economics of marketing

Mary K. Klaurens ; Eugene L. Dorr, consulting editor. -- 2nd ed. -- Gregg Division, McGraw-Hill, c1978. -- (Occupational manuals and projects in marketing ; 6). <BY00214121>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:872-2:6 0097251201 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:872-2:6
資料ID 0097251201
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The economics of marketing / Mary K. Klaurens ; Eugene L. Dorr, consulting editor
版次 2nd ed
出版事項 New York ; Tokyo : Gregg Division, McGraw-Hill , c1978
形態 iv, 156 p. : ill. ; 28 cm
シリーズ名等 Occupational manuals and projects in marketing <BY03042885> 6//a
巻号情報
ISBN 0070350205
注記 Summary: A text-workbook for marketing students. Includes information on economics, profit, productivity and costs, supply and demand, consumer behavior, and retailing
NCID BA34537314
本文言語 英語
著者標目 *Klaurens, Mary K. <AU00213508>
著者標目 Dorr, Eugene L. <AU00213509>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC:658.8
件名標目等 Marketing
件名標目等 United States -- Economic conditions -- 1971-1981
件名標目等 Marketing
件名標目等 United States -- Economic conditions -- 1971-1981