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Beyond customer satisfaction to customer loyalty : the key to greater profitability

Keki R. Bhote. -- : pbk. -- AMA Membership Publications Division American Management Association, c1996. -- (AMA management briefing). <BY00084444>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:3120 0002200038 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:3120
資料ID 0002200038
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Beyond customer satisfaction to customer loyalty : the key to greater profitability / Keki R. Bhote
出版事項 New York : AMA Membership Publications Division American Management Association , c1996
形態 x, 148 p. : ill. ; 22 cm
シリーズ名等 AMA management briefing <BY02005213>//a
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0814423620
注記 Includes bibliographical references (p. 146-147)
NCID BA32908721
本文言語 英語
著者標目 *Bhote, Keki R., 1925- <AU00139873>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC20:658.8/12
件名標目等 Consumer satisfaction
件名標目等 Customer services
件名標目等 Customer relations