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Essentials of marketing : a global-managerial approach

William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy. -- 7th ed. -- Irwin, c1997. -- (The Irwin series in marketing). <BY00083618>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1325:1997 0003125341 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1325:1997
資料ID 0003125341
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Essentials of marketing : a global-managerial approach / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy
版次 7th ed
出版事項 Chicago : Irwin , c1997
形態 xxvi, 613 p. : col. ill., map ; 26 cm
シリーズ名等 The Irwin series in marketing <BY02000453>//a
巻号情報
ISBN 0256183414
注記 McCarthy's name appears first in previous ed
注記 Includes bibliographical references (p. 574-610) and indexes
NCID BA32172291
本文言語 英語
著者標目 *Perreault, William D. <AU00046510>
著者標目 McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome) <AU00046509>
分類標目 LCC:HF5415.
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Marketing