関西学院大学図書館

Marketing aesthetics : the strategic management of brands, identity, and image

Bernd Schmitt, Alex Simonson ; foreword by Tom Peters. -- Free Press, c1997. <BY00083495>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:3068 0002163202 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:3068
資料ID 0002163202
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing aesthetics : the strategic management of brands, identity, and image / Bernd Schmitt, Alex Simonson ; foreword by Tom Peters
出版事項 New York : Free Press , c1997
形態 xv, 345 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0684826550
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA3204648X
本文言語 英語
著者標目 *Schmitt, Bernd H. <AU00166891>
著者標目 Simonson, Alex <>
著者標目 Peters, Tom <>
分類標目 マーケティング NDC9:675
分類標目 LCC:HD59.2
分類標目 DC21:658.8/27
件名標目等 Corporate image
件名標目等 Brand name products