関西学院大学図書館

Driving brand value : using integrated marketing to manage profitable stakeholder relationships

Tom Duncan, Sandra Moriarty. -- McGraw-Hill, 1997. <BY00083312>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:3132 0002215572 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:3132
資料ID 0002215572
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Driving brand value : using integrated marketing to manage profitable stakeholder relationships / Tom Duncan, Sandra Moriarty
出版事項 New York : McGraw-Hill , 1997
形態 xix, 284 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0786308222
注記 Includes bibliographical references
NCID BA31833693
本文言語 英語
著者標目 *Duncan, Tom (Thomas R.) <AU00125432>
著者標目 Moriarty, Sandra E. (Sandra Ernst) <AU00060223>
分類標目 LCC:HF5415.13
分類標目 DC21:658.8/27
件名標目等 Brand name products -- Marketing -- Management
件名標目等 Brand name products -- Marketing -- Management -- Case studies
件名標目等 Corporate image -- Case studies