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Measuring advertising effectiveness

edited by William D. Wells. -- : cl, : pbk. -- L. Erlbaum Associates, 1997. -- (Advertising and consumer psychology). <BY00083261>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 三田4F図書 380.3:875 0002306215 0件
0002 : cl 上ケ原2F図書 380.3:875 0002143352 0件
No. 0001
巻号
配架場所 三田4F図書
請求記号 380.3:875
資料ID 0002306215
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号 : cl
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:875
資料ID 0002143352
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Measuring advertising effectiveness / edited by William D. Wells
出版事項 Mahwah, N.J. : L. Erlbaum Associates , 1997
形態 x, 408 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Advertising and consumer psychology <BY02012816>//a
巻号情報
巻次等 : cl
ISBN 0805819010
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0805828125
注記 "Includes edited versions of papers presented at the 1994 Advertising and Consumer Psychology Conference"--Pref
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA31788715
本文言語 英語
著者標目 Wells, William D. <AU00105555>
著者標目 Conference on Advertising and Consumer Psychology <AU00014136> (1994)
分類標目 LCC:HF5815.U5
分類標目 DC20:659.1
件名標目等 Advertising -- Research -- United States -- Congresses