関西学院大学図書館

Marketing research in the developing countries : a handbook

Foreword by Jan Tinbergen. -- Praeger Publishers, [1971]. -- (Praeger special studies in international economics and development). <BY00203863>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:470 0093307924 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:470
資料ID 0093307924
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing research in the developing countries : a handbook / Foreword by Jan Tinbergen
出版事項 New York : Praeger Publishers , [1971]
形態 xviii, 322 p : illus ; 25 cm
シリーズ名等 Praeger special studies in international economics and development <BY02001935>//a
注記 Bibliography: p. 317-322
NCID BA31563544
本文言語 英語
著者標目 *Kracmar, John Z. <>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC:658.83
件名標目等 Marketing research